Summa sidvisningar

fredag 24 oktober 2008

Har ni fest eller?

Jabbadabbadoooo! Nyss fick jag ett oerhört välkommet telefonsamtal.
- Ska du hänga med på fest? undrade personen i andra änden av telefonledningen.
Eftersom jag är en så oerhört spontan och härlig person svarade jag naturligtvis JA FÖR SJUTTON! utan att ens blinka. Så nu, alla avundsjuka människor, ska jag ta en taxi ner till stan. Det blir förfest med skumpa och laxsnittar på Stora hotellet och därefter ska det bära iväg till "nåt hemligt ställe" och där vankas det tydligen nåt slags spännande musikevenemang.
Det blir säkert skitkul. Bra mycket roligare än att sitta och pösa trött i tevesoffan med en skål grillchips framför sig. Idol kan kvitta. Jag har ändå tappat intresset. Nu ska jag ut i nattlivet och leva loppan!

Dagens låt: Jag ljuger så bra - Linda Bengtzing.

Drömma kan man väl få göra eller? Precis som om jag skulle orka masa mig ner på stan. Med skitigt hår och rödsprängda trötta ögon skulle jag nog inte göra någon större succé ändå bland stadens festfolk. Det får bli en annan gång. Gäääääsp.

Inga kommentarer: