Summa sidvisningar

tisdag 28 oktober 2008

Visserligen känns det som om jag har fyra magar men

Idag tror jag att jag hittat det. Drömjobbet!
Kolla här:
Du kan ha mött oss som marknadsförare av olika företag såsom SJ och Swedbank. Sommartid finns vi på stränder, konserter och festivaler (Roskilde m fl).
CoffeeCow rör sig mest utomhus och i vitt skilda miljöer - där något händer.
Oftast har vi kaffe i säcken - eftersom 8 av 10 vuxna dricker kaffe.

Vi söker nu 2 st utåtriktade personer som ska ingå i vårt team av kommunikatörer och servitörer i Jönköping. Du kan se på mer på www.coffeecow.se under jobb.
Du ska:
vara i god fysisk form så du kan bära 10 kilo på ryggen med glatt humör i 3-4 timmar.
Kunna prata med okända människor i olika miljöer.

WAOW! Tänk bara när man är ute på krogen. Någon hanne närmar sig en intresserat. Han slår sig ner jämte en. Undrar vad man heter och vad man sysslar med. Då kan man säga:
Jag heter Mirre och jobbar som kaffekossa!
Säg den man som skulle vilja dejta en kaffekossa?
Kära nån. Bära runt på en tiokilos säck med glatt humör? Finns det folk som ställer upp på sånt tjafs? Man får ju hoppas att lönen är lika skyhög som det måste vara pinsamt att vara på jobbet. Och vaddå OFTAST är det kaffe i säcken? Vad är det annars? Kogödsel?

Hm, tror jag letar vidare bland platsannonserna....

Dagens låt: Working 9 to 5 - Dolly Parton.

Fast förresten - vilka muskler man måste utveckla när man kånkar på den där kaffesäcken. Visslandes. I okända miljöer. Med glatt humör. CoffeeCow - muuuuuu!

Inga kommentarer: