Summa sidvisningar

fredag 15 augusti 2008

Bestulen!

TA FAST TJUVEN!!! Så skulle jag vilja gallskrika just nu.
För nu banne mig har jag blivit rånad. På text.
I somras skrev jag en guide över stadens alla loppisar i en av stadens gratisreklamtidningar. Idag får man hem den lokala morgonblaskan och vad hittar man där? Jo, tada! - en guide över stadens alla loppisar! Jag har gjort grovgörat, rekat och filurat och någon annan rippar det. Inte ordagrant förstås, men med flera av mina beskrivningar. "20 år på nacken", "allt för den teknikintresserade", "rymlig lokal", "välsorterad" med mera med mera.
Eftersom jag är en lagomt mesig människa så vet jag nu inte hur jag ska gå till väga. Om jag överhuvudtaget KAN gå till väga. Vad gäller? Något smartass som vet?

Dagens låt: Boten Anna - Basshunter.
Fantastiskt bra låt men hemsk, fruktansvärd text. Kan inte någon stjäla den och ersätta den med en ny? Pliis.


Website counter

Inga kommentarer: