Summa sidvisningar

torsdag 21 augusti 2008

Sveda på fredá!

Kommer in på dagisets utegård. Mille står längst upp på en klätterställning. Vad ledsen han ser ut. Gråter han? Tar en närmare titt - det är ögoninflammation. Smittsamt. Mycket smittsamt. Hurra! Jag har en rolig helg framför mig!
Så nu sitter jag här med ögon som kliar. Inbillar jag mig. Hade han haft maginfluensa så hade jag känt mig spyfärdig och det hade bara bubblat i magen. Hade han fått utslag så hade det kliat på hela mig.
Tur i oturen då att han inte fått pungbråck. Det har jag nämligen ingen aning om hur det känns eller vart jag skulle känna efter om jag själv var drabbad.

Dagens låt: Killing me softly - Roberta Flack.
Det killar och killar och man FÅR inte killa. Peter får dock gära killa mig på fossingarna - det finns inget skönare. Suck.

Website counter

Inga kommentarer: