Summa sidvisningar

lördag 23 augusti 2008

Mycket att göra? Jättehjärna!

Varenda jäkla morgon vaknar jag av att min hjärna surrar igång innan jag själv är vid medvetande. Den är igång och listar saker som MÅSTE utföras innan kaos bryter ut.
Såhär lät det klockan 5 i morse innnanför min hjässa:
Tvättlistan! Har jag satt upp en ny tvättlista i källaren? Nej, det har jag inte! Det MÅSTE jag fixa nu. NU! Var är den där dvd:n som jag ska ge bort förresten? Har jag slarvat bort den? Jag vet ju att jag gömde den på ett barnsäkert ställe - men var var det? Jag måste maila Anne-Marie på vikarieförmedlingen om att hon inte behöver ge mig jobb i veckan som kommer eftersom jag HAR jobb i veckan. Som kommer. Mejla henne alltså. Glöm inte det. Skivrecensionen som jag måste skriva ut....var lade jag den? Nu har säkert Peter tagit och knycklat ihop och slängt den. Jävla skit! Och barnkalaset på söndag! Måste packa godiset snyggt och hitta på nån slags skattjakt. Tradera. Om jag skickar iväg de där andra som råkar ingå i den här familjen så kanske jag hinner lägga ut lite auktioner. Protokollet! Jag har ju för fasen glömt att skicka det vidare till de övriga i styrelsen. Vad ska vi ha till middag? Fick jag verkligen rätt lön nu senast? Hur ska jag kunna göra "nåt häftigt" reportage om en jädra tygaffär på Smedjegatan? Har tidningen kommit nu? När ska de andra vakna?

Tja...ungefär nåt sånt.
Dagens låt: Crazy train - OZZY OSBOURNE. Nää. Jag tycker inte alls att det är konstigt att folk blir tokiga och hamnar på nån institution. När livet snurrar på så här vill man bara ta och dra i en nödbroms. IIIIIHHHHHHHHHHHHH!!!! Stanna! Det räcker nu.

Inga kommentarer: