Summa sidvisningar

onsdag 27 augusti 2008

Musik jag säger nix pix till

Hata är ett väldigt starkt ord. Det är jag medveten om. Men nu måste jag använda det. Jag är nödd och tvungen. Jag HATAR Nickelback. Jag hatar Nickelback. Riktigt hatar alltså. Men dom verkar tyvärr avguda mig eller mina öron för varenda jäkla gång jag sätter på bilradion (Mix Megapol eller RIX FM)så är de där och tränger sig på. Jag tål inte sångarens röst - jag mår direkt fysiskt illa när jag hör hans bräkande stämma. Håll käften!!! har jag lust att skrika. Ibland gör jag det men oftast blir det ju att man får knappa in en annan kanal och bara be till nån högre makt att Nickelbacktorrbollarna inte är där också.
Susan! Du som jobbar på Mix Megapol - kan inte du ta och smyga ut i skivarkivet nån kväll efter arbetspasset och slänga allt du kommer över med mitt hatobjekt. Please. Jag skickar ett fett presentkort på nåt bra om du uppfyller min önskan.....

Dagens låt: Shut up - Kelly Osbourne. Just det. Shut the fuck up. Och du, Nickelbacksångaren, klipp dig för helvete och skaffa ett annat jobb. Långt ner i någon gruva förslagsvis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska se vad jag kan göra...
/S