Summa sidvisningar

fredag 1 augusti 2008

Snygg eller ful? Fulsnygg?



Tjing. Apropå Linda Rosing. Jag kan inte släppa henne känner jag. Visst ser hon någorlunda bra ut men jag tycker inte hon är ett uns snygg. Hade jag varit kille hade jag inte ägnat henne en blick. Nina Persson i Cardigans däremot - hon är asasnygg. Så skulle jag kunna tänka mig att se ut i nästa liv. Och vad är grejen med fotbollsspelaren/kalsongmannen Fredrik Ljungberg? Skulle han vara snygg? Phhh. Han har ju noll karaktär. Muskler ja, tvättbräda ja, men personlighet? Phhh. Nänänä. Tacka vet jag Howard Stern. Kolla in honom i hans självbiografiska film Private Parts - där kan man komma och snacka om personlighet. Superlång, snygg krokig näsa, brillor och mörkt fint hår. Ful! säger alla andra förståsigpåare. Fantastisk! säger jag.
Och Sara - Aerosmiths gitarrist Joe Perry ser I N T E ut som en häst. Jag skulle då varken galoppera eller trava iväg om han satte kurs mot mig......iiiiihhhh.

Dagens låt: You´re the storm - Cardigans. Tänk att va så snygg, ha så coola kläder, vara rik och dessutom få fronta ett framgångsrikt band. Nina måste ha varit en blandning av Moder Theresa/Mahatma Gandhi/Dalai Lama/Lill-Babs i ett föregående liv.

Inga kommentarer: