Summa sidvisningar

fredag 29 augusti 2008

Sisse. Albert. Remu!

Get on! Get on baby, get on!
Yes! Nu är vi igång. Idag hade vi höststart för vårt lilla radioprogram Panelhönorna igen. Vi pratade om sommaren. Att jag åkt fram och tillbaka till Nässjö med tåg. Bikiniexponering. Kräftor. Vampyrfjärilar, fashionista-malar som gillar bomull och Fallens dag i Huskvarna. Lagomt schizofrent - preciiiis som vanligt, men ÅH så kul. De där minutrarna varje fredag i radiostudion är mina lyckligaste på hela veckan.
Fast bäst var egentligen min kulturgärning. Jag spelade nämligen finska världsbästabandet HURRIGANES. Varför är de inte mer kända? Va? Va? I love'em. Nu är två av kulttrions medlemmar döda och borta. Så trist. Tänk vad kul vi hade kunnat ha ihop.
Men Michael Jackson lever visst. 50 år idag? Ett grattis är kanske på sin plats.

Dagens låt: Friday on my mind - Gary Moore. Ja, Gary. Det är fredag. Kanske skulle ta och umgås med sin familj lite? Inte sitta här och blogga. Mmm. Får nog ta och masa mig iväg. Destination: soffan.

Inga kommentarer: