Summa sidvisningar

fredag 29 maj 2009

930:- senare

Nyss hemkommen från frissan. Jag cyklade genom Jönköpings Marknad med en biljon människor. Varför inbillar man då sig att alla (nästan alla) stirrar på en bara för att man klippt sig?
Nu har jag iallafall fått bort det värsta stripet/trasslet. Klippte lugg! När frissan torkat håret så sa jag till och med (nu är jag verkligen vuxen) "Kan du ta lite till på luggen - det är lika bra när jag ändå är här!"
Vet inte om jag gillar detta nya eller ej. Men jag vet att jag hatade det förra. Fast Skägget kommer nog att dissa. Men mycket jag bryr mig.

Dagens låt: Fast as a shark - Accept.
Ungefär så snabbt cyklade jag hem. Det var härligt. Ännu härligare att
1. Ungarna är hos Vera.
2. Jag får sovmorgon.
3. Kan gå på stan/loppisen mol allena, inga dvärgar i hasorna.
Livet Ä R underbart.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker frillan ser jättsnygg ut!
/L

sarabara sa...

Jag tror också att du i lugg är en flipp! :)

Anonym sa...

Hur snyggt som helst!
/Susan