Summa sidvisningar

tisdag 12 maj 2009

Fruktansvärt god frukt

Tisdagmorgon.
-Mamma! Kan inte du köpa pensionsfrukt?
-Pensionsfrukt???? (ha ha ha, skrattar jag inombords, jag fattar ju vad hon syftar på).
- Men jag vet inte hur PASSIONSFRUKT ser ut, svarar jag.
- Ja, men de är ju sådär skrynkliga och mörka. Jag kan visa dig i affären. De är
J Ä T T E G O D A!
Okej. Säkert. Jag får dra till Willys och checka in pensionsfruktsbeståndet. Passande namn förresten. Nu ska jag sova och sedan ska jag festa och heja på Malena Ernman. Om hon sumpar finalen på lördag så kommer jag bli så arg, sur, ledsen, besviken att jag inte kommer blogga på minst en vecka.



Dagens låt: Beautiful - Christina Aguilera.
Så attans ful passionsfrukten är alltså. Men man ska ju inte gå efter utsidan, det är insidan som räknas. SÅ sant så sant.




1 kommentar:

Knegarn sa...

Får mig direkt att tänka på en låt av Magnus Uggla som heter som frukten.