Summa sidvisningar

måndag 18 maj 2009

Är jag en tönt på riktigt nu?

Gillar du schlagerfestivalen? undrade en cool kille på skolan förvånat. Jag trodde att du var en häftig, rockig, typ!
Hm. Undrar just vad samma kille skulle sagt om han fick veta att jag, den häftiga rockern, just har vunnit senaste Absolute Kidz på Tradera? Och jag som inte ens tänker skylla på barnen.
Men allvarligt - det var ju massa bra låtar med på 26:an ju! Tingalin (russian basslovers remix), Alcazar, Velvet, Malena Ernman, Britney med flera. Klart som korvspad att man vill ha den.
Man kan väl få ha lite ojämn smak, eller? Jag gillar både Slayer och StarPilots, om ni förstår.
Nu kan jag knappt bärga mig tils min lilla vinst dimper ner i brevlådan. Grannar. Håll för öronen för nu laddar hon cd:n!

Dagens låt får därför bli den här gamla klassikern:



Inga kommentarer: