Summa sidvisningar

torsdag 21 maj 2009

Funny people

Look! Skägget skrattar! Det är sällsynt. Iallafall när en kamera är i närheten. Ulrik, Mari och Indra har varit på besök idag och det var trevligt som alltid. Ulrik är teknikgalen och har alltid det senaste i kameraväg med sig. Den här gången var det en snitsig liten kamera som även funkade som filmkamera (jag vet - man KAN filma med min digitalkamera också, men den här var...just det..snitsigare) och alla hamnade på film. Indra och Wendy filmade högt som lågt, mest lågt, det vill säga den magra skrikan Bibbi (hon var icke fotogenisk).
Nu har jag lärt mig att filma jag också. Framför allt hur man får in filmen i datorn så att man kan kolla på filmen sedan. Otroligt. Nu har jag fått ett nytt fritidsintresse. Alla ska filmas! Du med Lena. Vi ses imorgon ju!

Dagens låt: Hurt - Nine Inch Nails.
Varför denna låt? Jo, för att jag har ont. I tanden som jag ROTFYLLDE för över två år sedan. Den rackaren har kostat mig närmare 7000:- och nu kommer det säkert sluta med att jag trots allt får dra ut den. Fanfanfan. Jag kommer inte kunna tugga mer på höger sida utan den. Någon som har några schyssta löständer till salu?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nix, vill INTE vara med på nån film!! Men du kan ju filma våra barn i morgon :))
/L