Summa sidvisningar

söndag 10 maj 2009

Bibbi the bitch

Som jag har ältat om katten innan vet ni nu vid dethär laget att hon har förvandlats från en fet försynt katthona till ett bitchigt smalt stycke. Inte trevlig alls. Innan klockan var halv tio idag på morgonen så hade hon diarréat FYRA gånger i kattlådan. Igår gjorde hon det på badrumsmattan. URK är bara ett av förnamnen. Nu tror jag dessutom att hon håller på att bli döv - precis som vår förra katt, Buster, som blev 17 bast. Bibbi är 16. Jag tror att hon mjauar på sista versen och det är jag inte det minsta ledsen för just nu iallafall. Men barnen - dom älskar henne. Hur skulle dom ta ett eventuellt frånfälle? Ja, ja, jag är ju van vid lipanfall hundra gånger om dagen så jag klarar nog av 101 anfall. Jag är redo.

Dagens låt: Prince - When doves cry.
Nej, duvorna skulle då inte alls bli ledsna om Bibbi försvann från gården. Inte talgoxarna eller sädesärlorna heller. Gud, vad de retar sig på henne! Dom med!

Inga kommentarer: