Summa sidvisningar

tisdag 5 maj 2009

Ledsna fötter

Världens skönaste sysselsättning: Att klia varandra på fötterna. Jag och Skägget brukar dunsa ner i varsitt soffhörn varje kväll. Han parkerar sina fötter i mitt knä och så får han ta emot mina (bluäk) i sitt. Kli stryk kli stryk kli killekillekill. Råkar han tycka att något är ovanligt intressant på teven så märker jag det för då glömmer han att klia. "KLLLLL" väser jag högt då.
Ikväll är han inte hemma och jag vet att om mina fötter hade kunnat prata så hade de suttit här just nu och kvidit och snyftat att "vi vill ha fotkill!"
Misstänker starkt att det här med fossingarna är mer beroendeframkallande än heroin.

Dagens låt: Tiger feet - Mud.
Några tigerfötter ligger man ju knappast inne med. Mer ett par riktiga kärringafötter. Finns det nåt jag och min kropp skulle kvala in i så är det med all säkerhet i klassen Norra Europas fulaste fötter. Trist men sant.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nähä, för det är JAG som har de fulaste fötterna.
/Rynkfoten

mirre sa...

Jaså, Lena? Vi får väl ta bilder på fötterna då och så får folk rösta. Det kanske blir jämnt skägg?

Anonym sa...

Ääuumm, vill helst inte visa mina fötter för folket. Har ju fått nagelsvamp också = gula fula naglar som slutligen ramlar av Shit.
/Näbbsvansen