Summa sidvisningar

söndag 17 maj 2009

Min! Min! Min!

Har du hoj? Ja, jag har hoj. Jag är egentligen lika förvånad jag. Men här är den. Min älskade Honda CB500 från -72 som jag aldrig har tid att gränsla.
Igår besiktigade Skägget den iallafall och pålitlig som allt från 70-talet blev det naturligtvis rena papper. Så nu kan jag fräsa runt som en galning på stadens gator och torg till år 2011 (låter inte det science fiction?) om jag inte hinner sälja den innan förstås.
Ge mig 15.000:- så är den din.


Dagens låt: Fairytale - Alexander Rybak.
Nej, det var inte rätt låt som vann - men kanske inte fel heller. Jag tycker bara att det fanns väldigt många fler riktigt BRA låtar för en gångs skull. Armenien har satt sig på skallen, Azerbajdan (omöjligt att stava till) kommer att bli en sommarhit, Albanien, Ukraina, Turkiet, Island, Tyskland....
Huvudsaken är bara att Rysslands H E M S K A mammabidrag går under jorden och samtidigt tar den näsopererade engelskan som GAPADE sig igenom en Andrew Lloyd Webberskapelse helt utan känsla med sig. Brr.

Inga kommentarer: