Summa sidvisningar

måndag 11 maj 2009

This is my life (oh oh oh)

Måndag:
Vakna. Läsa JP. Göra frukost. Medla mellan barnen. Skola. Förskola. Stressa till jobbet. Samling. Arbeta vid bänkarna (dvs lägga ett Pingupussel tolv gånger på raken). Rast. Kicka boll. Sitta utanför musiken. Äta fiskfrilett med mos (torrt). Lunch med automatcappuccino. Fritids. Unge drar mig i håret. Unge kramar mig. Rast. Sitta i sandlådan. Göra mellanmål. Åka till skolan och förskolan. Hem med barnen. Kaffe. Stressa till tandläkaren. Dra ut en tand. 755:- fattigare. Hem. Till Mickan med barnen (tack igen Mickan!). Jag och Skägget till Kakelbutiken. Bestämmer oss för svart golv och vita väggar och turkos glasmosaik. Åker till K-Rauta. Upptäcker att dom är skitmycket billigare på det mesta. Äter varsin Nogger. Till Mjölkafållan. Röker en halv cigg fast jag inte röker och pratar med Mickan (smal). Hem. Kvällsmat. Blogg. Tradera. Teve. Nana. Hejdå.

Dagens låt: Life - Sonique.
Sånt är livet. Det händer mer i ens liv än vad man tror. Idag har jag lärt mig en himla massa om kakel. Vem vet vad jag kommer lära mig imorgon? Kanske något om Stadsparken eftersom jag ska vara där hela jädra dagen. Har du vägarna förbi så välkommen.

Inga kommentarer: