Summa sidvisningar

tisdag 19 maj 2009

Kanske inte lika illa som Phil Spector

Men nästan. Min frisyr suger. Jag hatar mitt hår. Har provat lugg. Låtit luggen växa. Passar inte med utväxt lugg. Hade jag inte haft Skägget så hade jag klippt mig kort (han avskyr kort hår och förbjuder mig och hunsad kvinna som jag är så finner jag mig i detta). Jag hade säkert hatat att ha kort hår också. Jag blir visst aldrig nöjd, jag. På onsdag nästa vecka så sticker iallafall Skägget iväg en hel vecka till Finlandia. Då ska jag passa på. Så på fredag är det jag som går till frissan och klipper lugg igen. Eller ska jag klippa mig kort - som straff för att han bara kan ta semester från hela familjen sådär lättvindigt? Får se vilket humör jag är på helt enkelt.

Dagens låt: Cuts like a knife - Bryan Adams.

Conny. Conny! Gud, vad jag saknar dig. Ingen annan var som du. Du hjälpte mig med mitt eländiga hår. Du skar med en kniv (eller var det rakblad), färgade och slingade - allt på en och samma gång. Det brukade ta max en och en halv timme och resultatet blev alltid perfekt. Fan, Conny. Varför skulle du åka till Tyskland och böga för? Kom tillbax till Jönköping nu! På momangen!

Inga kommentarer: