Summa sidvisningar

torsdag 12 mars 2009

Finn fem fel

Tisdagarna är räddade! Jag är fast. Skägget är fast. Kanske mer fast än jag. Inte i hullet nu utan i ett tv-program på kanal 5. Du har väl för tjyven inte missat "Den rätte för Rosing" hoppas jag? Om du har det så gör dig själv en tjänst - kolla på tisdag.
BombnedslagetLinda Rosing har två bögpolare som är med som "experter på Linda" och den ene är fjompigare än den andre. Nu ska hon hitta en kille. Bögpolarna vet på råd! Killen ska vara en gentleman, inte bli full, inte hata gaymänniskor.
Och vilka killar hon har att välja och vraka bland! De utgör minst sagt komik på hög nivå.
Roligast är Jofr från Brasilien med sin solbränna och vita leende. I tisdags hade han en dejt med Linda på en båt. Först satt han och läste innantill på ett papper "Jak vill torka dina tårar" etc och sekunden efter blev de osams och Jofr tog en brödskiva och började prata med den. "Hejsan!" sa han till brödet. Han menade på att han hade mer utbyte av att prata med en brödskiva än med Linda.
HA HA HA!!!! Så jädra roligt!
Vid en annan pinsam dejt med Ludvig, en bonde från Skåne, var det också jättekrystad stämning. Hon satt där med sina restylane-stinna läppar och stirrade fånigt framför sig och han sa "jag skulle behöva gå på toaletten....är det okej med dig? Säkert alltså???".
Hade jag varit Linda så hade jag sagt "Nej, Det är absolut INTE okej. Jag föredrar såklart att du sitter här och kissar på dig!"
På tisdag ska det här bisarra gänget sticka till Turkiet. Missa för guds skull inte!

Dagens låt: I'm too sexy - Right said Fred.
Det finns inget sexigare än botox, restylane, silikon, blont hår och minimal hjärna. Den kombinationen är bara FÖR bra. Har man sedan en tribal i svanken så är man ju hemma. Folk!

Inga kommentarer: