Summa sidvisningar

lördag 14 mars 2009

Inte Måns. Malena!


Jag döööööör. Gud, vad spännande denna kvälls final kommer bli. Har det nånsin varit så svårt att plocka ut en vinnare? Nää.
Jag blir glad om Agnes eller Sarah vinner. Och jag blir totalt toköverlycklig om Malena vinner. Men jag bara vet. Jag får inte vara glad i Melodifestivalsammanhang. Aldrig att "min" låt vinner och ni ser ju själva hur det då går för Sverige. Lyssna inte på svenska folket. De fattar nada. Lyssna på mig - skicka Malena så kommer vi iallafall inte på plats nummer 18.
Just nu pockar mina fingertoppar på uppmärksamhet. Just nu säger de att Zemlan vinner. Hoppas innerligt att de har fel, fel, fel!

Website counter

3 kommentarer:

Barasara sa...

Well... Du fick ju iallafall rätt om att svenska folket fattar nada.

:)

Anonym sa...

Nu är du väl nöjd!!
Jag höll på Mums-Måns!!
/L

Knegarn sa...

Ja den här gången är vi inte överrens