Summa sidvisningar

lördag 21 mars 2009

Till skogs!

Solen skiner. Det är lördag. På lördagar är man ledig. Jag är helt matt efter en hård vecka på dagis. Barn är roliga men asjobbiga. Och att ha dom som jobb är inte najs. Det är bajs. Men en sak är bra. När man är på dagis så får man upptäcka nya ställen och därmed är vårt lördagsnöje kirrat. Jag har nämligen hittat en superfrän bokskog här i staden i dalen. En skog med häftiga klätterträd och en massa pinnar man kan byga en koja med. Dit ska vi, familjen Explorer, idag.
Det var väl ett kul blogginlägg!?

Dagens låt: Running up that hill - Kate Bush.

I och för sig så får vi gå och gå och gå en ganska lång sträcka innan vi väl är där. Mycket uppför blir det med. Skägget kommer klaga, barnen kommer klaga men när de väl får se skogen kommer de alla att slänga sig runt min hals och tacka mig, nya Renata Chlumska, för att jag visade dit dom.

Inga kommentarer: