Summa sidvisningar

tisdag 10 januari 2012

Jerry Williams sjunger duett

Min nattsömn går inte av för hackor. Eller så kanske det är just det den gör. Den är HACKIG. Jag sover lite i soffan. Vaknar. Hoppar i säng. Somnar. Vaknar när ytterligare en person dunsar ned i sängen. Somnar. Vaknar. Tripptrapptripptrapp i trappan och där kom Mille, ja. Ny duns i sängen. Somnar. Vaknar. Katten vill in. Somnar. Och börjar drömma om Jerryfuckingwilliams!
Han är jättesmal och faktiskt ganska så snygg i drömmen och han har spelat in en video till sin nya platta och på inrådan från Lennart Lindberg (trafikreporter på mitt jobb) så har han även gjort en duett med SARA! Klart som korvspad att man är nyfiken på hur detta samarbete avlöpt. Jag och Jerry går in i ett rum i väntan på uppspelning av videon och han är ganska blyg men jag maler minsann på om än det ena än det andra. "Hur kom det sig att han tackade ja till att sjunga med en helt okänd förmåga?", "Är han nöjd med samarbetet?" och så vidare.
Nu har jag inte så mycket minne av hur själva låten lät men Sara sjöng med en riktigt ljus stämma och det lät lite Frälsis över det hela. Med i videon är även Jerrys kvinnliga manager och hon har sin blus uppknäppt ned till naveln i hopp om att se lite sexig ut. Jag puffar på Jerry och viskar i hans öra att "Det ser ju för sjutton ut som en man med bröst och peruk."
Han småler lite avmätt.

Drömtydning någon?

Dagens låt: Did I tell you? - Jerryfuckingwilliams.
Did I tell you att idag ska jag fortsätta städrejset här hemma? Jaså, det hade jag. Men att jag ska till Erikshjälpen idag då? Det har jag väl inte talat om? Jodå, förstår ni. Klockan 12.00 pip så är det jag som tar ett språng in i fyndmeckat numero uno. Och imorgon ska jag till Ullared. Kom inte och säg att jag inte har gjort en uppryckning!

2 kommentarer:

Barasara sa...

Ha! Duett med Jerka alltså? Very spännande. Kanske än mer spännande att det är på Lennarts inrådan och att jag har så ljus röst.

Skönt ändå att drömma så flippat. Jag drömmer alldeles för nära verkligheten, det är jätteofta jag får tänka till "Har det här hänt eller har jag drömt det här?". *På stadig väg att bli galen?*

randigkatt sa...

Du+Jerryfuckingwilliams = en hit!