Summa sidvisningar

söndag 29 januari 2012

Sur. Igen.

Är less less less. Det blir allt längre mellan gångerna som jag deppar ihop men nu är det tydligen dax igen. Är urbota less på allt och främst då på mig själv. Vad håller jag på med? Hade jag inte haft jobb så hade jag dratt. Jag hade bara gjort det. Bort och iväg. Inte från mig själv utan mest bara för att GÖRA något. Men nu är man en plikttrogen jäkel så det är väl klart att man biter ihop efter att först ha bitit i det sura äpplet.

Som grädde på moset så verkar det inte funka med kommentarerna här på bloggen och jag orkar inte en fixarvända till. Jag gör bara inte det.
Åh, ilandsproblem! Varför ska du vara hos mig för? Just nu? Stick och brinn! Jag vill segla fram på en räkmacka men just nu vinglar jag omkring på en gammal möglig brödskalk. Oacceptabelt.
USCH VAD JAG ÄR TRÖTT! FÖRBENAT TRÖTT!

(Och oj, vilken j-a rolig blogg det plötsligt blev. Inte ens där kan man glänsa. Yek.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo men visst funkar det med kommentarerna. Kika in på fixa din blogspot om du behöver hjälp med bloggen, där får man många tricks och tips:)/sandra

Sparkling sa...

När jag kollar på bloggen i Firefox så går det inte att kommentera, men däremot funkar det i IE...